Értesítés

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az áramszolgáltatás szüneteltetése idején:

2015. október 5-én (hétfőn) és

– 2015. október 7-én (szerdán)

az Önkormányzati Hivatal ZÁRVA TART!

Rendkívüli ügyfélfogadás ideje: 2015. október 6. (kedd) 8.00 – 16.00 óra között.

 

Köszönjük megértésüket!

 

Dr. Erős Emese

aljegyző

Tájékoztató települési ügysegédről

Vácduka települési ügysegédje: Fejes Zsolt

Ügyfélfogadást tart minden szerdán 10.15 – 15.00 óra között a Vácdukai Közös Önkormányzati Hivatal nagytermében.

Az alábbi ügyekben a járási hivatal települési ügysegédje általános tájékoztatást nyújt, a kérelemhez szükséges nyomtatványok tőle elkérhetőek és segítséget ad a nyomtatványok kitöltéséhez. A kérelmeket befogadja és eljuttatja a járási hivatal ügyintézőjéhez további intézkedés céljából.

Települési Ügysegédnél kezdeményezhető ügyek:

 •    időskorúak járadéka

•    ápolási díj

 •    alanyi és normatív jogcímen megállapított közgyógyellátás

•    egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság

 •    az aktív korúak ellátása, azaz a foglalkoztatást helyettesítő támogatás és – a rendszeres szociális segély helyébe lépő – egészségkárosodási és gyermekfelügyeleti támogatás.

 A járási hivatal települési ügysegédjénél leadhatóak az alábbi dokumentumok is:

•    eladó bejelentése a jármű tulajdonjogának változásáról, •    okmány, rendszámtábla leadása kötelezés miatt, •    egyéni vállalkozói igazolvány leadása (szünetelés, adatváltozás, megszűnés miatt), •    parkolási igazolvány kiadásához szükséges szakvélemény iránti kérelem, •    anyasági támogatásra való jogosultság megállapítása iránti kérelem, •    gyermekgondozási segélyre való jogosultság megállapítása iránti kérelem, •    gyermeknevelési támogatásra való jogosultság megállapítása iránti kérelem, •    Európai Egészségbiztosítási Kártya, illetve Kártyahelyettesítő nyomtatvány iránti kérelem, •   kivételes nyugellátás-emelés iránti kérelmek, •    nyugdíjfolyósításhoz kapcsolódó bejelentés, •    utazási költségtérítés iránti kérelem egészségbiztosítási ellátás igénybevétele kapcsán, •    gyermekgondozási díj megállapítása iránti kérelmek, •    családi pótlék megállapításához való kérelem, •    szabálysértési feljelentés, •    fogyasztóvédelmi panaszbejelentés, •    gyermektartásdíj megelőlegezése, •    bejelentés parlagfű-fertőzött ingatlanról.

A cél, hogy a településeken tartott ügyfélfogadás során a települési ügysegéd segítségével valamennyi állampolgár számára biztosított legyen a gyors és hatékony ügyintézés.

 

Vácduka Község Önkormányzata

Települési adóváltozások 2016-tól

Elindult a 2015-ös év, a tavasz első hónapjában vagyunk. A képviselő-testület több fontos rendeletet alkotott meg és fogadott el (pl. a 2015. évi költségvetési rendeletet, a szociális támogatásokról szóló rendeletet stb.). Azonban van egy, amely alapvetően meghatározhatja  a település, illetve befolyásolhatja az Önök életét: a helyi adókról szóló rendelet. (tovább…)

II. fokú hőségriasztás elrendelése

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat Országos Tisztifőorvosa

az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése alapján az ország egész területére vonatkozóan

II. fokú hőségriasztást rendelt el 2015. augusztus 29-én (szombat) 00:00 órától  szeptember 01-én (kedd)  24:00 óráig!

Az előrejelzési adatok változása esetén újabb tájékoztatást küldök, ennek hiányában a riasztás 2015. szeptember 01-én (kedd) 24:00 órakor automatikusan érvényét veszíti.

 

Lakossági tájékoztató a hőségriadó idejére

Falugazdász fogadóóra

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara falugazdásza

Mártai Gábor fogadóórát tart a Vácdukai Önkormányzati Hivatal

nagytermében (2167 Vácduka, Béke tér 1.).

A fogadóóra időpontja:  szerdánként 9.00 – 11.00 óráig

Falugazdász telefonszáma: 06-30-241-2419