A Vácdukai Közös Önkormányzati Hivatal Vácdukai kirendeltségének ügyfélfogadási rendje a megváltozott energiaárak miatt, költségtakarékossági okokból 2023. január 9. és 2023. március 31. között az alábbiak szerint módosult:
csütörtökönként 12 órától és a pénteki napokon az Önkormányzati Hivatal zárva tart, a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Munkatársaink csütörtökön 12-16 óra, pénteken 8-11.30 óra között az alábbi e-mail címeken érhetők el, kérjük azon keressék őket:
- Makkos László, polgármester: polgarmester@vacduka.hu
- Jónásné Héder Hedvig, aljegyző: jegyzo@vacduka.hu
- Kovács Krisztina, szociális ügyintéző, anyakönyvvezető: igazgatas@vacduka.hu
- Vasasné Gödöllői Petra, pénzügyi ügyintéző: konyveles@vacduka.hu
- Broda Krisztina, adóügyi ügyintéző: ado@vacduka.hu
- Matuska Ildikó, ügyintéző (étkezés): matuska.ildiko@vacduka.hu
- Horváth Zsolt Lászlóné, ügyintéző (temetőnyilvántartás, ebnyilvántartás): horvathne.szilvi@vacduka.hu
Írásos kérelmeiket, beadványaikat Hivatali Kapun keresztül, e-Papíron beküldhetik, vagy elhelyezhetik a hivatal bejáratánál található „BEADVÁNYOK” feliratú dobozba.
A hét többi napján az ügyfélfogadás az eddig megszokott rendben történik.
Köszönjük szíves megértésüket!
Vácdukai Közös Önkormányzati Hivatal