A Vodafone Magyarország Zrt. tájékoztatja ügyfeleit, hogy 2021.09.09. 22:00-tól 01:00-ig VÁCDUKA településen karbantartást végez. Ezalatt várhatóan mindössze 3-8 perces szolgáltatáskiesést lehet tapasztalni.

A karbantartás során tapasztalt pár perces szolgáltatáskiesés ideje alatt várhatóan nem lesz elérhető a vezetékes telefonszolgáltatás, illetve a vezetékes internet és -TV szolgáltatás interaktív funkciói (Felvétel funckió, Műsorvisszajátszás, Személyes ajánló, Megállítható és visszatekerhető élő adás, Videoklub) médiaboxon keresztül. Emellett vezetékes telefonon bejövő hívásokat nem tudnak fogadni 22:00-tól 02:00-ig.

Ha a jelzett karbantartási időszak után is a fenti szolgáltatásokban kiesést tapasztal, indítsa újra kábelmodemét. Ha a hiba ezután is fennáll, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot a 1270-es telefonszámon, kis- és nagyvállalati ügyfélként a 1420-as telefonszámon! Az ügyfélszolgálat a Vodafone hálózatából díjmentesen hívható.

Mi változik a karbantarás során?

  • Ha Ön vezetékes telefon szolgáltatással rendelkezik, akkor a karbantartással egyidejűleg megszűnik a hozzá tartozó hangposta szolgáltatás. A szolgáltatás megszűnésének okairól és részleteiről a https://www.vodafone.hu/termekkivezetes#vezetekeshangposta oldalon olvashat.
  • Az Ön telefon szolgáltatásához kapcsolódó pin kódja a karbantartás végét követően visszaáll a 0000 alapbeállításba. Ezután a kényelmi szolgáltatások használata során ezt kell megadnia.
  • Ha Ön a karbantartást megelőző napon az alábbi kiegészítő szolgáltatásokban módosít, akkor a módosítást meg kell ismételnie a karbantartást követő 2. napon:
    • hívástiltás
    • hívószámkijelzés és kijelzés tiltása,
    • hívásátirányítás,
    • hívásvárakoztatás,
    • hívástartás,
    • kimenő hívás korlátozása,
    • konferenciabeszélgetés,
    • ne zavarj! szolgáltatás,
    • rejtett számról érkező hívások elutasítása.
  • Vezetékes internet szolgáltatásának a karbantartást követően változatlanul kell működnie.

Köszönjük a türelmét és a megértését.